wtorek, 26 listopada 2013

-40% na kolorówkę w Rossmannie

Od 22.11 do 28.11 trwa promocja w rossmannie na kolorówkę. Myślę, że każda dziewczyna uwielbiająca, malować siebie jak i inne kobiety była/ jest bardzo zadowolona z tej promocji.
Widziałam, na innych blogach, że dziewczyny już publikowały swoje zakupy. Na pierwszy strzał, pójdą moje zdobycze.

Rimmel, Match Perfection 
Miałam już go dwa razy, i jestem z niego strasznie zadowolona. Nie jest mocno kryjący, ale daje efekt świeżości. Podoba mi się, że posiada pompkę, która ułatwia nam wydobywanie produktu ze szklanego opakowania. 

Szminka, Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss

Zachęcona różnymi opiniami na blogu postanowiłam, że i również ja będę szczęśliwą posiadaczką tej pomadki. Wybrałam numer 14, jest to typowy kolor nude. Mam nadzieję, że będę z niej zadowolona. 


Następny produkt to kredka do oczu Rimmel, ja wybrałam numer 071 Pure White. Będzie mi służyć do malowania linii wodnej, w celu wizualnego powiększenia oka 

Zaopatrzyłam się w tusz do rzęs, oraz róż do policzków firmy Wibo



M.


6 komentarzy:

  1. Ja upolowałam na promocji dwa tusze i eyeliner, ale na zakupy udałam się do Hebe :-) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam wybrać się na 'male' zakupy do Natury. Również pozdrawiam i dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy, ja nie dałam się pochłonąć promocji aż tak, ale kupiłam dwie rzeczy: tusz do rzęs z maybeline volum' express oraz szminkę l'oreal color caresse :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakupy. Ja też skusiłam się na tę promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat nie znam nic z tych kosmetykow :) a ja na promocji tylko tusz i dwa lakiery kupilam :)

    OdpowiedzUsuń